mandag 17. september 2012

hjemmeeksamen og genserstrikking



Her har vi da bakstykke på en Skappel-genser. Jeg er ennå ikke ferdig med "Tea-genseren" før jeg kaster meg over neste prosjekt. Tea-genseren er nesten ferdig så det er ikke lenge til før jeg kan vise den her. Eneste problemet  er at Tea-genseren er blitt litt større enn det jeg hadde tenkt så er det nok mamsen som får mest glede av den. Vær så god, mor!
Siden det er en stund siden jeg har vært her, tenkte jeg at jeg kan legge ut noen bildet fra tiden som har gått.

Enjoy!


Her er et av de siste sommerantrekkene som jeg kunne tillate meg denne høsten. Jeg hadde på meg en jeansjakke i tillegg. Topp - Bershka, Skjørt - Promod, Skjerf - H&M, Sko - Converse


  

En liten oppfølgning til forrige post. Detalj fra min kofte. Et fint møte mellem det tradisjonelle og det moderne, et møte mellom Norge og Japan (pynten med øyer er kjøpt der). Elsker den lille ild-demonen ;)


 
Tidligere i høst kom jeg over en nydelig rognebærbusk som jeg måtte ta bilde av for å minne meg selv på at høsten kan være vakker. Nå er de bærene blitt brune og stygge så det er helt greit å hate høsten igjen. 



Det er tid for strømebukse igjen og da finnes det ikke noe bedre enn et par hudfargede med en sort bart på. Disse er selvfølgelig kjøpt i Japan og ligger i en egen liten pose i skapet når de ikke brukes.




Og så var det det med treninga da. Ja, jeg har begynt å trene litt mer enn det jeg pleier, og ja, jeg har fått med en PT og ja, jeg er blitt litt annoying i hverdagen med all den treinigspraten min og tellig av kalorier osv men det er midlertidig. Akkurat nå er alt nytt og jeg tenker mye på det men det gir seg etter hvert med en gang dette blir en rutine. Jeg har det mye bedre med meg selv og ser resultater og det er helt supert. Så gi meg litt tid da!!! Og her ser dere den freshe tightsen min som jeg har kjøpt i anledning "nytt og bedre liv". Når jeg er inn på tema PT så må jeg nesten skryte litt av og reklamere for Elixia Lambertseter. Eller det er jo i grunn PT'en min som skal ha skryt. Anders er helt super! Ha er streng, gir meg utfordringer men samtidig flink til å se når jeg er helt tom for krefter og skjønner det. Han er god på oppmuntring, konstruktiv kritikk og en løs og ledig prat inn i mellom også. Tirsdagstimene med Andres er som terapitimer for meg. Helt topp! Anbefales på det sterkeste :)



Av en eller annen grunn har jeg fått for meg at det skikkelig kult å ta bilder i heisen. Ikke det at det er noe speil i den eller noe sånt. Nei da.... Ideen kunne vært fin men nei, jeg tror ikke det... 



Englevinger på skulderen og i ørene. Topp - Promod, Øreringer - Bershka.



Mr.R går bananas på nettet og kjøper deksler  til den nye mobilen min. Pingvinen er supersøt og min favoritt denne høsten.



Jeg gir meg ikke med heisbilder og her er det enda et... Her på vie til T for å gjøre norskoppgave og spise vaffler ;) nam nam.... Så mye for treninga og dietten, he he.



 En liten smakebit på Tea-genseren. Elsker fargen og perlestrikken. Bare litt synd at den skal gis bort... Får vel strikke meg en til ;)



Høstgave fra mamsen. En nydelig Buddha med lys. Og i bakgrunn der kan man se det som jeg anser som verdens styggeste ugle. Den er av den modellen som er så fæl at den blir dritkul :) ugla er forresten en sparebøsse som begynner å bli nokså full og skal tømmes snart - yeah!!!



Av en eller annen grunn havnet jeg på Nille en dag og fant denne! Ikke nok med at jeg kom meg ut av huset uten sminke så pynta jeg meg regnbueafro! 


 
Min nydelige, søte, gode pus koser seg i sofaen mens vi har besøk. Den mest sosiale katten jeg vet om.



Ooooooppppssss.... nye sko. Kilehæl-sneakers - DNA




Dagens antrekk fra torsdagen. Hvit singlett - H&M, Genser - Gina Tricot, Jeansjakke - Pull & Bear, 
Skjerf - Gina Tricot, Bukse - VeroModa, Sko - Converse.



Jeg elsker solbriller og får aldri nok av dem. Her er de nyeste inn, et par billige fra H&M men fine likevel.



 Kjærlighet! Mr.R og kattepusene koser <3 love love love <3




I helgen gikk jeg og Mr.R oss en tur i mørket. Vi startet turen ved solnedgangen som dere ser på bildet her og kom hjem når det ble noe mørkere...., kan du si.... Ikke noe jeg var så velig komfortabel med men valgte å se på situasjonen som en del av utforskning av mine egne grenser og det å kunne komme ut av sin egen komfortsone... Store ord sånn helt på tampen. 




 Og dette er det vi spiste til frokost på lørdag... Deilig egg, stekt i ovn med brød, tomat, ost og skinke, nam!



Dette var utsikten fra kjøkkenvindet mitt når jeg begynte å skrive dette innlegget. Trist, kaldt og vått...



Og dette er da utsikten fra kjøkkenvinduet nå :) Soooool og jeg vil ut men det får heller vente. Jeg er midt i en eksamensoppgave som skal leveres om en uke og det går ikke så bra. Har kommet til ca 300 ord av totalt 1500 som jeg skal ende opp med. Det hjelper ikke å sitter her og blogge om det, jeg vet. Og det hjelper heller ikke å sitte og stikke gensere som en idiot. Så nå må jeg bare flytte fokuset over på matte og konsentrere meg litt.
Håper vi snakkes om litt igjen, skal prøve å være innom her mer regelmessig.

Ciao!




 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar