tirsdag 28. august 2012

en hektisk dag

Endelig har jeg fått kommet meg hjem etter en dag med mye buss og t-bane kjøring. Først skole fram til 11.15, så løpe til banen og nesten ikke rekke den - igjen... (her må det gjøres noe til neste tirsdag). Løpe til Elixia for å få beskjed om at jeg skal begynne å spise 1500 kcal per dag, og må kutte ned på både det ene og det andre. I tillegg til da selvfølgelig å bli trent gjennom en rekke øvelser som jeg aldri i verden hadde trodd at jeg kunne utføre. Noe som i grunn er ganske fint men jeg gruer meg til morgendagen allerede. Hadde man bare vært litt midre sta, sier jeg bare. Håper virkelig den treninga funker ;).
Etter økten løp jeg hjem, skiftet og løp til banen igjen og så rekke bussen videre. En kjapp middag med mamsen (sushi love) så løpe hjem igjen (det har begynt å regne i løpet av den hjemturen og paraply er oppskrytt) og skifte til en jakke og gummistøvler og en paraply... Så ned på butikken og kjøpe garn.... Ja, jeg trudde jeg skulle klare å holde igjen men jeg også vil ha en Skappel-genser. Bare at min blir ikke helt lik. Jeg skal bruke grunnoppskriften med antall masker og lengder og alt det der men med min egen vri. Da kan den streng tatt ikke kalles for Skappel-genser da eller??? Kanskje jeg skal kalle den for Tea-genseren??? MORO!!!
Jeg har nettopp begynt og har ikke så mye å vise fram enda, kanskje om et par dager ;)
Enn så lenge så har jeg lyst til å vise fram en annen genser.

Enjoy - dagens antrekk!

Genser - helgens stor kupp - garnbutikken på Carl Berners plass til hele 400kr!!! ull og hele pakka ;) Tights - H&M, sekk - GINA TRICOT, sko - CONVERSE



 Takk for meg, nå skal jeg strikke videre!!!
Ciao ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar