mandag 27. august 2012

sommeren er over...

Er bare en kjapp tur innom for å vinke sommeren farvel for denne gang. Hva? -tenker du sikkert... Men jo da nå er høsten her, i hvertfall for min del. Skolen begynte forrige uke og den fine grønne utsikten jeg har fra NiceYellowHouse begynner å bli brun. Og høsten (om ikke vinteren....) har definitivt kommet i dag tidlig. Dette merket jeg når jeg som en stor optimist tittet innom yr.no i går. Sol - jada, 20 grader - jada, midt på dagen - jada... men ingen nevnte for meg 2 grader og stiv kuling kl halv 8 på morran, for å si det sånn. Og jada, sommerantrekket var det jeg tok på meg for å rette og slett innse at det var for siste gang i år. Jeg frøs rumpa av meg og nesa rant og jeg hadde ståpels fra topp til tå. Men uansett, her er dagens antrekk:

Enjoy!
genser - H&M Divided, bukse - GINA TRICOT, sko - CONVERSE.


Enkelt og greit.
Av  nye ting så har jeg lagt meg i hardtrening, og da mener jeg trening hvor svetten renner ned rumpesprekken og beina verker i 4 dager etterpå. Denne høsten skal jeg bli finfin med Lopez-rumpe og sixpack (hahahahaha) - ønsk meg lykke til!!!
I helgen har vi bestilt flybiletter til Lodz. Stikker på en miniferie i oktober og blir borte en uke. Første helgen skal vi barnedåp hvor jeg skal være gudmor.... ja, jeg skal faktisk det! Og andre helgen/uka skal vi feire bursdagen til Mr.R. Han blir 30 år og forslag til gave mottas med et stort TAKK!!! Gleder meg til turen som en liten unge :) vi har forresten bestilt hotellrom også.... Å bo på en suitte i en uke gjør meg ingneting!
Skal komme med mer detaljer senere - se om jeg finner bilder av rommet ;)

Ha en strålende uke folkens så leses vi plutselig!

Ciao!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar