tirsdag 18. september 2012

dagens

Er akkurat ferdig med enda en vellykket treningsøkt med Anders - har fått mye å tenke på der, ja... Flink-pike-syndromet og alt det der. Trening for både kropp og sjel, eller kanskje psyke? Ja, bra var det uansett. Apropos flink-pike så har jeg vært en sånn i dag.

Jeg har nemlig klart å få til bilder av dagens antrekk! Jippi! Og denne kombinasjonen er jeg velig fornøyd med. Her kommer den:
Enjoy!

Armbåndet er arvet og noe av det nydeligste jeg eier vil jeg påstå.

Sko - Benetton, Bukse - BikBok Super Flex, Genser - BikBok, Skjerf - Beck Sønder Gaard

Når jeg får tid skal jeg skrive litt om den fantastiske buksa!


Siden det ikke er så varmt i lufta lenger så tok jeg på meg jeans jakke. Jakke - Pull&Bear


Nå må jeg stikke! Skal bort og spise middag ;)

Ciao!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar