torsdag 27. september 2012

En tidlig start på dagen

I dag stod jeg opp 5:40 for så å storme inn på Elixia og sykle litt. Jeg merket godt at jeg ikke er helt i form men det gikk ganske bra likevel. Etter sykkeltimen testa jeg de nye mageøvelsene som jeg fikk av PTen på tirsdag. Jeg klarte 6 stk "kålorm" i dag mot da 3 på tirsdag. Framskritt.Også båten på benk var fin - det hjelper å finne balansen, ja ;-) det hadde nok funka enda bedre om jeg ikke var så støl etter forrige gang.
Planen videre i dag er å komme seg på skolen, sånn etter hvert. Jeg lever jo det harde studentlivet for tida - begynner på skolen kl 12.30, det er virkelig synd på meg. Jeg innser nå at det ikke blir noe dagens i dag siden jeg forsatt ligger på sofaen iført joggebukse ;-) skal se hva jeg får til litt senere.
See u sweethearts!
Ciao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar