torsdag 27. september 2012

kribling i fingrene...

...og kløe i øyet. Ja! Det kribler i bloggerfingrene og klør i fotogtaføyet i dag.
Skolen var så passe spennde i dag, mange rare folk med mye rart og urelevant på hjertet, så jeg gikk tidligere...
Og jeg knipsa og kosa meg. Her kommer bildene!
Enjoy!

I dag skrev jeg på Instagram: It's all about the details. Her er de! Øredobber - Bershka

Love-kjede - Accessorize, Runde anheng i sølv - DesignTorget, Vingeanheng i sølv - litt usikker siden jeg fikk de i gave :)

Buddah- og Be The Change kjede som jeg skrev om i går, kjøpt på Bloppis fra SophiaRos. Flere av hennes produkter finner man også på Epla eller på sophiarose.no/. Virkelig verdt å ta en titt ;)                   

Favoritt kjedet mitt som jeg har hatt i mange år nå og aldri tar av.

Sølvring med små glassteiner - kjøpt i Polen et sted. Og i bakgrunn ser man Elixia - skjemaet mitt som jeg skal gjennom i morgen, gru-gleder meg, er forsatt støl etter tirsdagen :S

Klokka har dere sett før - D&G

Flettet hår med knute - mitt eget

Ferdig med make-upen - et par hakk penere

En liten høst detalj - puls/arm - varmer!
Høst på Lambertseter t-banestasjon. Sko - DNA, Bukse - Only, Genser/poncho - H&M

Men solbriller skal man ha på ;) Solbriller - Reserved, Skjerf - BeckSöndergaard

Detaljer på buksa

Himmelen på Lambert er ofte blå ;)

Vanndammer etter gårsdagens regn plukker opp bilder fra verden rundt.

Høsten og asfalten

Og alle detaljene i et og samme antrekk.

Lilla veske - Cambridge Satchels, denne kan kjøpes her eller som jeg gjorde dra til London og stikke innom Selfridges.


Rullebåndet på Lambertseter Senter

It is Teatime - It is my time!


 Da har jeg fått dekka eksponeringsbehovet mitt for i dag.
Skrives/leses om ikke så alt for lenge ;)

Ciao



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar