tirsdag 19. juni 2012

Sommer

For en fantastisk dag ;)
På  sommerdager som denne har man lyst å jobbe til og med. I hvert fall har jeg lyst til det. Det er en av fordelene av å jobbe i en barnehage, men som en venninne av meg sa en gang "vi for igjen på vinteren...." he he.
Jeg har tilbrakt mesteparten av dagen ute, gått en liten tur i parken og lekt med vann - kan man ønske seg noe mer? Hmmmm...
Antrekket for sommerdagen i barnehagen var som følger: shorts, singlet, sandaler og solbriller! Sommer = S
Enjoy!

Tok på meg en liten søt cardigan på morningen og skjerf. Gradestokken viste ikke mer enn 8 grader.
Saken ble noe anerledes på vei hjem ;)

Skjerf - VeroModa
Cardigan - H&M
Singelet . H&M
Shorts - H&M
Sandaler - Birkenstock












Hallo i luken!

Solbriller - H&M
Plastikring - H&M

Se så langhåra jeg er... (til meg å være vel å merke...) Ser virkelig fram til å komme meg til frisøren. Tenkte jeg skulle vente til jeg er i Krakow senere i sommer. Klarer jeg å vente mon tro???











Ha en fin kveld folkens.
Ciao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar