mandag 18. juni 2012

mandag!!!

Hei på deg, hvordan står det til?

Når alle andre (les: mine medstudenter) har endelig fått tatt ferie så skal jeg tilbake til barnehagepraksisen min. Litt kjipt men ikke stort å få gjort med det. Jeg har en og en halv uke med gratisjobbing forran meg... MEN! på onsdag er det bare 2 uker til jeg skal til Polen og deg det er under 4 uker til vi skal til Japan!!! Så jeg ser litt lys i tunnelen ;)
Legger ut en kjapp barnehage-dagens før jeg stikker på "jobb".



Lakserød genser - Vero Moda
Stjerneskjerf - Vero Moda
Orange plastikkring - H&M

Ikke så mye å skryte av men akkurat passe ;)

















En gammel linbukse - Only
Joggesko - Nike

Avslappet og definitivt lite chic... ha ha
Gleder meg til ferien, da skal jeg pynte meg!!!














Ha en fin dag folkens, ciao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar