tirsdag 12. juni 2012

eksamensnerver

Det er så alt for lenge siden jeg har blogget nå at det nesten er litt flaut. Men... på fredag er det siste eksamen og da blir det brått litt enklere. Akkurat nå sitter jeg og venter på resultatene i rle som egentlig skulle ha kommet for sånn ca 4 uker siden men er kraftig forsinket pga streiken tidligere denne mnd. Mange i klassen som har fått svar nå men ikke meg.
Ellers sitter jeg hjemme og leser som en tulling. Jobbet 3 dager forrige uke noe som var veldig befriende, ikke bare fikk jeg litt fri fra skole og det maset men også fikk jeg bekreftet at jeg har tatt et riktig valg når jeg begynte å studere ;)
På fredag hadde jeg T på besøk og lørdag var jeg og Mr.R på fest - og jeg skal aldri mer drikke rød vin  i hele mitt liv! Ikke stort mer å si om det....

I går prøvde jeg å ta bilde av dagens antrekk mens jeg stod og venta på mor i prøverommet på Lindex og skulle i grunn ikke publisere det men gjør det likevel, som adversel til alle som ser seg selv i speila rundt omkring på prøverommene her i landet (og ellers sikkert også).

Bare se selv:





                                 

Det er greit nok det at genseren er stor men for all del. Fordi at speilet er vippet ut i fra veggen  så ser kroppen helt rar ut. Beina mine er superkorte på dette bildet og overkroppen er stor som en buss... og her skal jeg handle klær? Derfor har jeg begynt å prøve klær bare for å finne ut om størreelsen passer og  tar de med meg hjem og prøver i speilet mitt. Leverer den heller tilbake dagen etterpå - de fleste butikker tar i mot klær i retur så lenge man har med kvittering og lappen sitter på! Så NO MORE Miss Kortbein ;)

Og det var det jeg hadde for i dag. Jo, genseren er forresten ny, kjøpte den i Mysen i helgen og har brukt den hver dag siden ;)
Genser - Mille Moi
Bukse - H&M
Sko - Lindex
Halskjede -H&M

Ciao!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar