torsdag 31. mai 2012

eksamens antrekk

Siden jeg må desverre smøre meg med et godt lag med tålmodighet i disse dager så skal jeg legge ut flere bilder av div antrekk. Hvorfor tålmodighet? Jo, det er streik på HiOA for tida og ingen eksamensresultater blir lagt ut. Det er nå 3 uker og 2 dager siden rle-eksamen og jeg vil ha svar nå!!!
Jau jau, her er antrekket fra eksamensdagen.
Enjoy!


"Ikke så veldig pyntet men likevel ikke slæsk", fikk jeg høre av en på vei til eksamen. Og sånn følte jeg meg også. Akkurat passe fin til at det var greit å gå ut på kafe etter på.































Hvorfor så blid, aner jeg ikke...
Kanskje fordi jeg fikk så fin topp av mamma dagen før?


Topp - H&M
Bukse - Promod
Cardigan - H&M
Sko - Toms



























Kan se ut som jeg bor i mine Toms - sko og det er heller ikke langt unna.
Jeg får ikke sagt det nok, Toms er verdens beste sko! De er både gode å gå i, passer til det meste, finnes i utallige varianter og ikke minst støtter en god sak, hva mer kan man ønske seg?
Jeg har nå til og med gravd fram mine gamle Toms fra i fjor og funnet ut at jeg like gjerne kan bruke de også, selv om det både er utgåtte og utvaska.
På bildet her har jeg årets modell.
























Her ser jeg enda lyst på framtida, håper det forsetter.... bare svar på eksamen kommer ;)































Og så en lite detalj fra toppen. Hele kragen er belagt med små "krystaller" og gjør at en topp til 149 kr føles litt mer eksklusiv. Øredobbene er mine favoritter for tida, sølvstjerner   - Glitter. 

Ha en strålende dag alle sammen. Hos meg skinner sola og jeg sitter og skriver. Skal på trening en tur etter på og bare håper at de har fikset ventilasjonsanlegget til i dag. I går har de nemlig  bytta det noe som gjorde at hele Elixia Lambertseter føltes som en stor sauna. Var ikke på trening mer enn en halv time for det gikk ikke å være der. Svetta til og med på skinnleggen, pøh...!

Koskos

Ciao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar