tirsdag 29. mai 2012

så var sommer'n over...

Hallo!
Så kom "kulda" igjen. Vær så god til alle som klaga på at det var for varmt forrige uke, nå kan dere ta på dere kortbukse og kose dere. Jeg skal derimot kle meg godt i jakke og skjerf og hakke tenner. Slik jeg gjorde i dag tidlig. Måtte innom jobben til mamma og låne en singlet. Og siden det nå er over så legger jeg ut bilder med dagens antrekk fra det jeg trudde var sommer. 5 grader var ikke akkurat passende vær for topp uten ermer.
Og så skal jeg prøve å kommer litt i gang med aktuelle bilder i dag, føles digg ;)


Litt brunere er jeg blitt og det føles deilig.
Er i grunn ikke så opptatt av selve fargen men ser at huden min har det veldig godt av litt sol.

Haha, har fått fin farge på kroppen men ikke på beina da så klart, der må jeg nok ty til litt selvbruning ;)





























Topp - BikBok
Bukse - Promod
Sko - Toms (fra i fjor, gode og slitte)
Halskjede - H&M
Solbrille - H&M































Jakke  - KappAhl
Ring - H&M
Klokke - ss.com
Armbånd - H&M





























Sjekket pent.no nå og fant ut sommer'n er på vei tilbake. Juhu!!!
Da kan jeg kle meg sånn som det  her igjen uten å fryse. Det var noe i det kaldeste laget i dag tidlig. 
Nei, nå er jeg nødt til å gjøre noe her. 
Sier takk for nå og vi sees plutselig!

Ciao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar