torsdag 24. mai 2012

stolt

Ja, i dag skal jeg skryte litt av meg selv. Jeg har nemlig  startet dagen (andre dagen på rad) med trening og er herved offisielt en treningsnarkoman - i hvert fall i følge søte I. som definerte en treningsnarkoman som en person som trener 3 ganger i uka. Og siden det har vært min fjerde treningsøkt denne uka så er jo saken enkel... ;)
Jeg er også ferdig med første delen av skrivinga og jeg ser lys i tunnelen.

I på tirsdag tok jeg meg en litten tur på Brygga sammen med I og J. Vi spiste jordbær og drakk Niosy - den nye drikken som består av juice og kullsyra vann. Sikkert en kjempespennende info men jeg kan anbefale de drikkene  på det sterkeste. Vi skravla litt og handla litt på H&M - I gjorde det i hvert fall, jeg fant ikke noe... Ikke mens jeg var sammen med jentene. Jeg gikk ned til sentrum og titta litt sammen med hun mor og der fant jeg en bukse og en topp da gidd...






Buksa kostet meg så mye som
99 kr og er fra basic delen på DIVIDED - avdelingen.
Kjempefornøyd og kommer nok til å bruke den store deleer av sommeren.






Toppen, eller T-sjorten er også fra DIVIDED og kostet så mye som 49kr.
Juhu, se jeg slo på stortromma!!!
Og det beste er at den passer helt nydelig til buksa.
Gleder meg til helgen når vi skal en tur til noen venner og skal bare slække litt i de klærne mens jeg sitter i sola og drikker øl!








Tirsdagens outfit var på sett og vis gjennomtenkt samtidig som den ikke var det. Jeg tok på meg en olsbukse - nemlig... Det ble etterhvert noe varmt.

Jeg fikk heller ikke tatt noen superfine bilder siden jeg fikk litt dårlig tid så her kommer "speilbildene" av  antrekket.





Jeg er ikke så stor fan av de bildene men det gir jo en liten indikasjon på hvordan antrekket var.

Jeg fikk ikke med sko heller seg jeg....


















Topp - H&M
Singlet - H&M
Bukse - H&M
Armbånd - barnehagelaget
Sko - Birkenstock














Og da sier jeg takk for nå og vender tilbake til skrivingen. Kommer med mer i løpet av helgen tenker jeg ;)

Ciao!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar