tirsdag 22. mai 2012

lukta av sommer

Det lukter sommer i leiligheten! Og det er en helt spesiell og deilig lukt. Det har noe med sol og varme i lufta å gjøre og sikkert litt støv også.
Men hva gjør jeg? Jo, jeg sitter inne og skriver. Fram til kl 13 i hvert fall. Da skal jeg ordne meg litt og hoppe på t-banen og stikke ned på Brygga  og drikke deilig kaffe i solsteika. Gleder meg allerede!
Jeg har fått klippet til litt flere bilder i går og her kommer de nå.
Enjoy!

Helt i begynnelsen av mai hadde vi én sommerdag og da tok jeg på meg mine fantastiske Toms og en stripete sommerbukse fra H&M


Til Tomsen valgte jeg en hvit singlet og en beige topp i lin, begge fra H&M. Mobilvesken og brillene er også fra H&M, mer nøyaktig fra Fashion Against Aids - kolleksjonen som jeg har brukt så altfor mye penger på :S men om ikke annet så går pengene til en bra sak.


Og ca sånn så det ut sammen. Cardiganen kommer fra Muji (kjøpt i Japan) og er i deilig lin. Jeg har funnet ut at lin er et undervurdert materiale, ofte brukt i bukser og kjoler men skjeldent som stikket i topper og tynne gensere. Perfekt for varme sommerdager.


Og så solbrillene da. Litt crazy men om sommeren er alt lov (nesten i hvert fall). Og nå ser jeg også at det  er snart på tide å komme seg ut i sola og få litt brunfarge. Vinterblek langt ut i mai er ikke akkurat vanlig  for meg som har jobbet i barnehagen de siste 3-4 åra ;)


Takk for nå, må tilbake til skrivingen men vi høres (leses?) plutselig!

Ciao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar