mandag 21. mai 2012

sommer, bilder og (nesten) fri

Nå har det gått 3 dager og damen har virkelig fått slappet av. Helgen har gått til hyggelig treff med familien og venner. På lørdag var vi hos mor og spieste middag sammen med S og M og etter det dro jeg og Mr.R til broren hans for å feire bursdag  med pizza og brus ;) Herlig herlig.
Nå sitter jeg og jobber litt på pcen. Målet er å bli ferdig innen 1.juni - jeg har 9 dager på meg og jeg er på side 8 av 25. Ikke det at jeg er så innmari treig når det gjelder skriving på pc, for det er jeg ikke. Det er bare det at det er så mye annet som jeg har lyst til å gjøre. F.eks å sitte ute og sole meg - kjempeambisjon - WOW! Men sånn er det jo bare, det som gir meg litt motivasjon  er selvfølgelig pengene og et fornøyd mennesket på andre siden av den skrivejobben.
Å skrive her på bloggen bruker jeg som pauseinnslag og dermed kan innlegget virke noe opphakket. Beklager på det sterkeste ;)

I morgen skal jeg møte søte I for en kaffe og sol på Brygga, gleder meg allerede. Ellers er planen å få trent 5 ganger denne uka - høye ambisjoner!

Da legger jeg ut noen bilder fra den siste tida, blir for det meste "dagens".
Enjoy!


Sånn så jeg ut ca mesteparten av mai, i hvert fall den første halvdelen.
Ikke mye å skryte av.
Ingen sminke, ingen lyst til å gjøre noe med det heller.
Her ser man en sliten student i en deilig kosebukse fra H&M
og en cardigan fra samme butikk.
Topp er fra BikBok (den med ulv på)
Sko er også faktisk fra H&M















Jeg er klar over at jakka er kanskje ikke verdens fineste men den er i hvert fall verdens beste.
Både den og buksa er en del av "girl with the dragon tattoo" - kolleksjonen som jeg garantert har skrevet om før.

















Selv om det har vært mye hjemmelesing i det siste hadde vi faktisk noen dager hvor vi måtte være på skolen.
En av de var så kalt "Barn i sal" dag der vi skulle ha med oss en barnegruppe i en gymsal og leke med de.
Alt gikk kjempefint og oppgaven som jeg skrev i etterkant ble godkjent med glans ;)
















I anledning gymsal valgte jeg klær som jeg kunne bevege meg i.
Fra tå:
sko - Nike (kjøpt i Polen i fjor sommer men finnes i Norge også)
tights - Gina Tricot
treningsbag - Nike (bursdagsgave fra A og O)
Topp - VeroModa (bursdagsgave fra T,T og I)
Topp/genser - H&M
Tilbehør er en sportklokke kjøpt i Polen og en udødelig skjerf/tunnel med stjerner på som jeg tror er fra Pieces.
Armbåndene er barnehagelaget :)










 Da tror jeg at jeg runder av her for i dag. Snart er det tid for trening og moro!

Snakkes :)
Ciao!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar