fredag 18. mai 2012

Back to life!

Hei og ho her svinger det!
Ferdig med den største og verste eksamen på onsdag, 17.mai feiring i går og i dag sitter jeg godt plantet i sofaen med morgenkåpe på og en kaffekopp i hånda. Lykke!
Jeg har tatt masse bilder siden sist og tenker at jeg bare legger ut noe nå.


Volvoen her fant jeg i går i Mysens gater og forelska meg helt i den. Den var gammel og knallrød og passet prefekt som "tilbehør" til en fin 17.mai ferieng.



 Mitt 17.mai antrekk.

Kjole - H&M Basic
Kjorte - BikBok
Cardigan - Muji
Sko - Converse
Øredobber - H&M (bedre bilde kommer bittelitt senere)


Bilde fra eksamensdagen. Litt fjollete av meg og kanskje til og med litt "polskt" også. Det er nemlig en tradisjon å pynte seg til eksamensdagen i det lille firkantede landet jeg kommer fra. Min unskyldning var at jeg gjorde et kjempekupp dagen før og måtte ta den på meg. Kuppet var toppen til hele 50kr ;)

Blondetopp - VeroModa
Hvit singlet - H&M
Sølvsmykket  - Glitter


Og så har jeg blitt sunnere siden sist ;) dette er da en typisk frokost for meg for tida. Og hvis Mr.R leser dette her så vet jeg at du flirer litt for deg selv... for sånt spiser jeg ikke i helgene. Det er nok sant det, men i ukedagene er det havregrøt med frukt  og bær som står øverst på prioriteringslista på morgenen. (I helgene spiser jeg som regel egg og noen ganger bacon...)



Og dette her er deffinitivt ikke sunt i det heletatt men guuuuuud så delig det smakte. Forrige uke var i konfirmasjon og der serverte de disse herlighetene. Se se små søte nuslige Oreo-kjeksene da! Nam Nam!

Hva mer har jeg drevet med de siste 3 ukene? JO! Jeg har oppdaget Instagram og det er ikke bra. Instagram er helt supert, misforstå meg rett... det at jeg oppdaget det er ikke så bra... Ikke det at jeg tar bilder av alt overalt, det er ikke det som er problemet her. Men jeg er så himla nysgjerrig og må skjekke hele tiden om andre har lagt ut bilder som jeg kan kommentere på eller "like". Og så vil jeg ha kommentarer på mine egne bilder, derfor blir de valgt med omhu og grundlig gjennomtenket før de legges ut - her er det lov å stille  et lite spørsmålstegn, he he.
Bildene over er Instagram bilder. Gjør deg en mening og finn meg på Instagram om du vil, brukernavnet er teadb. Håper vi sees ;)
På tide å avrunde her og lage seg litt mat. Har en del "dagens" bilder som trenger litt bearbeidelse så jeg kommer med de litt seinere.

Ciao!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar