onsdag 20. juni 2012

årets lengste dag/korteste natt

Våknet i dag til en såkalt "gladmelding" på Facebook... Onkelen til Mr.R har funnet ut at det var på sin plass å informere alle om at sola snur i dag og at det nå går mot høsten og den mørke tida... Takk skal du fadder meg ha, tenkte jeg og ble litt deprimert inni meg men bare for en liten stund. Dagen hadde masse deilig sol å by på. Det var bare snille barn i barnehagen og det var masse ledig plass på Elixia ;) Så hva gjør vel det at dagen i morgen blir faktisk kortere enn dagen i dag har vært, jeg blir jo eldre i morgen enn det jeg har vært i dag og ingen griner av den grunn - bort sett fra meg da, men bare litt og bare inni meg og det bare for en liten stund også.
Så for å feire den lange fine dagen tok jeg på meg skjørt og rosa topp og sandaler! Hmmm...
Enjoy!

sommerføtter klare for å vises fram - eller? Bleik som snøen i januar men et sted må man jo starte.

sandaler - Birkenstock
Skjørt - H&M













"Have a Coke and a smile!" i dag hadde jeg stortsett kun smil å dele ut men tror det holdt for mange :D

t-sjorte - Only
















Har du sett så blid???
Ikke jeg heller....
Får vel si til meg sjøl at det finns grenser på hvor fornøyd man skal være med seg selv...... kl 6:30 på morningen....

















Og med dette sier jeg nattinatt til alle søtinger der ute og sov godt, det skal jeg!
Ciao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar