søndag 24. juni 2012

gråsøndag

Det regner og det er trist og jeg vil i grunn ingenting... Motiverende? Ikke i dag, Den delen av meg har tatt ferie og det lenge siden. Jeg er offisielt 1/3 førskolelærer - svar på ped eksamen kom på frredag og det ble en B noe som er bare superbra!!! Klapper meg på min egen skulder og siere hurrar hurra!!!
Men pga det så har som sagt en del av meg tatt ferie... Har tre dager igjen på praksisen og så er det fri. Om 10 dager stikker jeg en liten tur til mitt kjære land Polen, for å hilse på det lille nurket som kam til verden i februar. Gleder meg enormt! Jeg skal også være gudmor for henne og da er det vel på sin plass å hilse på før den store dagen kommer i oktober.
En annen grunn til å glede seg til turen er besøk hos den lokale pedikyr og manikyr damen og fiksing av bryn. Og så blir det nok bittelitt shoping, kjenner jeg meg rett :) kan ikke haandle for mye heller, skal jo tross alt til Tokyo og 3 uker- gleder meg til  ferien, sier du? JA!

Legger ut noen bilder av torsdagen-og fredsagens antrekk før jeg stikker tilbake til Oslo. Mr.R kjører i dag og jeg kan ikke si annet at jeg elsker han for akkurat det - bortskjemt!!!

Enjoy!

Viser fram mine de bleke beina mine. De fikk litt farge den dagen men det går jo ikke an å holde på fargen når været svinger sånn :(


Shorts - H&M
Sko - Converse

Var ikke helt fornøyd med denne stylingen men den funka likevel.



Topp - BikBok
Øreringer - Epla.no





Fredag




Denne elsker jeg bare!
Ikke nok at det er superdigg å gå i buksedresser, så har den også en morsom print og i tillegg
kostet den 50kr!!! Salg - ødelagt stropp - siste størrelse :)
Ha!

Buksedress - H&M Barneavdeling
Sko - Converse

Da har jeg kommet meg til hovedstaden og helgen er offisielt ferdig. Om 3 uker sitter jeg i Osaka ;)

Ønsker alle sammen en forsatt fin søndag!

Ciao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar