søndag 22. april 2012

ukas antrekk

Her går tida alt for fort og jeg har alt for lite tid til det jeg vil drive med i hverdagen. Det har stort  vært skole og trening hele uka men jeg skal ikke klage, det går fint an å være litt usosial. Neste helg skal jeg til Skien sammen med Mr.R og da får jeg litt tid til å sosialoisere med andre mennesker. Og så på grunn av den dårlige tida har det vært lite blogging men jeg passer på å få tatt bilder hver dag så jeg kan legge de ut her når jeg får tid. I det siste har jeg også truffet på et lite hinder i min blogg virksomhet, nemlig det at nettsiden jeg pleier å bruke til å redigere (beskjære og sette sammen) bildene mine på er blitt lagt ned. Jeg rakk å fikse noen bilder før de la ned men fram over nå må jeg bare legge ut bilder sånn som de er før jeg finner noe som passer for meg. Så her kommer de.
Enjoy!

Stjerner, stjerner og atter stjerner. Og så blått da. Perfekt! Converse er tydeligvis min favoritt denne våren, det viker som om de passer til alt og det gjør de forsovidd også. Blå olabukse er fra Only, genseren fra Bik Bok (gave fra mamsen) og skjerfet også fra Only. Den dagen var jeg på skolen en liten tur før jeg jeg stakk nedom jobben til mamsen. Skulle skrive naturfagoppgaven men det ble det ikke noe av, i steden snakket jeg med A hele ettermiddagen. Var veldig hyggelig men jeg fikk dårlig samvittighet og satt med oppgaven hele helgen i steden. Nå er den levert og jeg venter i spenning  på resultatene. Uff...


 Og her har vi tilbehøret. Klokka og den lilla ringen er vel de tingene jeg aldri bytter ut. Spesielt ringen, på klokkefronten bytter jeg faktisk ganske ofte.Hjemmelaget armbånd er også noe som jeg bruker masse. Øredobbene fikk jeg av tante i Polen og ringen er kjøpt på Accessorize, detter er en sølvring, de har faktisk noen få ting i sølv og noen av dem er nokså fine.






Her har jeg lekt meg litt med kamera. En fin pauseaktivitet når man sitter og leser pedagogikk.


Så kom mandag og stjernegenser fra fredagen ble bytta ut med Cola t-skjotre og stjerne cardigan - også en favoritt. Blått skjerf med stjerner på og en gammel jakke fra hm. Fornøyd med dette antrekket også. Prøver meg på litt farger for å lyse opp hverdagen.


Som tilbehør valgte jeg de superkule øredobbene fra hm (til hele 29,50kr) og en sølvring fra Peru. Resta er standard :)

Syns øredobbene er overkanta kule så her er de igjen. 


Og her er den nye neglelakken jeg kjøpte meg her om dagen. Fra IsaDora, husker ikke akkurat fargen men det som er viktig at den holder seg bra leeeenge. Er ikke sikker på om jeg tok den på på mandag eller tirsdag men det er først i f\dag (!) som den er stygg og det er jo ikke verst.


Lyser opp hverdagen på tirsdag. Ikke det at jeg er noe spesielt glad i usa men syns den genseren er litt søt. Bukse fra i fjor (Only) og sko fra Vans. Skjerfet er et stort Britisk flagg :) Det er vel ikke så mye mer jeg kan si om antrekket annet enn at jeg liker det godt.


Øredobber jeg valgte til flagg-antrekket. Mamsen fikk de av A men det gjøre vel ikke noe om jeg låner litt :)


Koser meg med bilderedigering så lenge jeg kan. Blir spennende å se om jeg finner et program jeg liker...


Onsdag og ukens favoritt! Her syns jeg at jeg virkelig har gravd ned i skapet og funnet på noe nytt. Prikkete skjørtet kjøpte jeg på hm og når jeg fant det i skapet, var prislappen forsatt på. Litt flaut men sant. Både den stripete t-skjorta og cardigan kommer fra hm basics. Tøyskoa er fra Keds - kjøpt i Dublin for en del år tilbake (ca 3) Forsatt røde hjerter i ørene fra dagen før.


Lilla vesker var alt som skulle til for å unnskylde lilla sko til ellers så blått antrekk!


Og enda mere lek med kamera! Fikk meg nytt etui til mobilen. Sånn helt plutselig kom Mr.R med den og jeg sier ikke nei takk til gaver :)

Og det var det jeg hadde for nå. Skal se om jeg får gjort noe med de bildene fra torsdag og fredag, ellers blir de alt for store.
Det blir en del skole fram over nå også så vi får se hvor mye jeg kommer til å skrive men fortvil ikke, plutselig er jeg tilbake med 3 innlegg om dagen (eller ikke...).
Ciao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar