tirsdag 24. april 2012

uff...

For en dag. Har egentlig startet med veldig positiv innstilling i dag men det gikk over. Jeg kjenner at det begynner å bli litt mye for tiden. Og samme gjelder i går. Men det går nok over og når mai og juni kommer så blir alt så mye bedre.
Jeg har  forsatt ikke funnet et program som setter sammen bilder til en collage (i hvert fall ikke en som jeg liker) så nå skal jeg legge ut noen "dagens" bilder som bare er beskjært og ikke gjort noe mer med.
Håper du klarer å enjoye alikevel ;)










 En liten forlengelse av forrige post. Her leker jeg meg litt med skjørt og dykking i klesskapet. Her har jeg funnet fram et skjørt fra i fjor som jeg har kanskje brukt 2 gang siden jeg kjøpte det og da er det litt godt å ta det fram igjen. Skjørtet er fra Only.









Med skjørtet og "krage" genseren fant jeg skolepiken i meg og måtte bare å posere med skolesekken min ;) Gensen er også et "nytt" funn i skapet mitt. Vet forsatt ikke om jeg liker den eller ikke men her på bildene ser den ganske grei ut. Krage-saken var et impulskjøp i Tokyo i fjor. Alle gikk med sånne gensere der borte og ideen var jo i grunn ganske fin så lenge jeg var der men med en gang jeg kom hjem var det ikke like kult. Vi får se hva det blit til med meg og krage-saken.





Kose koppen!
Bodum-thermokoppen er et fast tilbehør i hverdagen min for tida. Går ikke ut døra uten den og fyller på den i hverfall en gang i løpet av formiddagen. Kaffekjerring delux!






Mer sekk!
Ser også at skjørtet var ufattlig skrukkete, men strykejern er ikke min beste venn. Jeg kunne også med fordel byttet sko til f.eks lilla Keds. Grå, gamle Nike var ikke akkurat det beste aleternativet. Både fornøyd og misfornøyd med antrekket med andre ord.





















Dette var da antrekket fra torsdagen. På fredag var jeg på jobb (i verdens fineste og beste barnehage) og stilen er derfor noe mer avslappet.




Skal man på jobb i barnehagen så  må man finne fram go'buksa. Denne har jeg hatt på meg før og blir liksom ikke lei. Fine farger og lek med mønstre. Like it!









Den grå genseren har jeg arvet etter min mor som har kjøpt den  på Monki til hele 50kr og aldri likt den.
Sier ikke nei takk, jeg vel ;)






For et dårlig bilde, men tar det med allikevel. Var ikke så mange bra bilder fra denne dagen, hadde litt dårlig tid på morran.
Her ser jeg at grå Nike passer mye bedre til bukse ;)
Skjerfet er et av de 20 millionene fra Only/VeroModa.
Godt fornøyd med antrekket og ikke minst med dagen på jobb!

Kan dette funke? Det med bildene mener jeg. Syns kanskje så store bilder er litt skumlere å legge ut enn de collagene. Prøver den måten litt til og ser om jeg klarer å venne meg til det.
Nå er det pedagogikk som står på agendaen. Skal prøve å komme i mål med oppdateringer i løpet av helgen. Kjedelig å ha det hengende over meg.

Ciao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar