torsdag 12. april 2012

En kjapp Dagens

Her går det unna om dagen.
Er innom bloggen en liten tur bare. Har vært i barnehagen og obsevert og kost meg med gamle kollegaer og ungene, så var det en tur på skolen og skrive litt oppgave og nå er jeg straks på vei til trening og så skal jeg 5 millioner ting til i dag... Og jeg er så giiiiiiiraaaaaaaaaaaaa! For i dag tidlig vant jeg  en sykkel!!! Hurra for meg som skal cruise rundt på en ekte P3 Morgen - sykkel, gleder meg til å få den i posten ;)
Nok om det, her kommer to kjappe bilder fra dagens:

Litt sånn enkelt antrekk som jeg i grunn var veldig usikker på men jeg syns den kom seg opp i løpet av dagen og når jeg ser på bildene nå så var det ikke så ille. Buksa har jeg kjøpt i Polen i fjor en gang på en polsk kjedebutikk som jeg , til min store skuffelse, oppdaget at var nedlagt nå. Genseren har jeg egentlig pakka bort for i år (sesongen) men med de lave temperaturene på morningen nå for tida er de veldig kjekk å ha. Hvis jeg ikke tar feil så er den fra VeroModa, det er veska også - en av mine mange skinnfavoritter ;) Rosa skjorte fra hm.

Og detter er da tilbehøret. Er mest fornøyd med armbånd - fikk de av mamsen som har laget de til meg <3

Kan hende at det blir lite innlegg nå framover siden det er en hel haug med oppgaver som skal leveres men jeg skal prøve!
Ciao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar