tirsdag 10. april 2012

back to the reality

Så var ferien brått over, men ikke for meg. Tok meg en ekstra fridag for å lese - noe jeg med stolthet kan si at jeg faktisk har gjørt!
Det er grått, det er regn og jeg har ikke lyst til å gå ut, motivasjon for å lese er dermed på topp ;) Men jeg må nok ut av huset i morgen. Da er det kafe og gruppearbeid som står på planen. Og så ser jeg at jeg ljuger her, jeg skal ut av huset i dag også! Skal nemlig på trening, juhu ;) jeg gleder meg faktisk. Etter en uke med godis og alt for mye mat trenger kroppen litt annet kost og bevegelse. For marsipankake som denne har vel ikke en slankende effekt....


Men hvordan kunne jeg sagt nei takk til denne? Når min elskede har lagt så mye hjerte i den?


Og så var det pus da, som fikk fløte og var meget fornøyd ;)


Ikke rart at Pinky veier det hun veier...
Men skal det  være så skal det være, påske for alle penga - og nå er det bare "Burn all the Calories!!!" som gjelder. Får se hvordan denne planen går ;)






Og med dette sier jeg takk for meg og vi høres plutselg.

Ciao!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar