mandag 26. mars 2012

Uka som har gått - i bilder

Ha ha, nå har jeg skjønt hvorfor jeg ikke får lastet opp bilder... Men jeg sier det ikke høyt for det var nesten litt for latterlig, eller for de som driver litt med pc og internett. Så fra nå av skal jeg prøve å legge ut bilder daglig, om jeg får tid til det. Blir det knapt med tid i uka så forsetter jeg bare med "Uka som har gått - i bilder". Og her er uke 12.
Enjoy!

Mandag og besøk i gamle jobben. Det har jo i grunn ingen samenheng med klesvalget men sier det likevel. Buksa er kjøpt forrige uke og allerede brukt 2 ganger, godt kjøp med andre ord. Genseren er kjempe gammel men en storfavoritt. den kommer fra Johnny Leave Home og kosta en del men er verdt hver krone. Prøver å ta bildet av jakka men det er ikke så lett. Jakka kommer fra Vila og kjøpt i fjor på salg, ga ca 400 kr for den og selvfølgelig elsker den ;)
På onsdag feiret vi bursdagen til T. Dagen begynte med at jeg som vanlig traff T. på Nationalen og jeg hørte hele veien til Waynes hvor jævlig det er å ha bursdag når kjæresten er bortreist og hvor lite folk generelt satt pris på ens bursdag osv... Til vi kom på Waynes hvor I. ventet med mocca og muffin og lys og jeg tok opp pakka til bursdagsbarnet, he he. Da ble tonen litt anerledes ;) så sang vi for henne i klassen og damen ble rørt.
Men det har jo ingenting med mitt antrekk å gjøre. Her har jeg på meg en blå strikka topp fra Only - kjøpte den sammen med den militære jakka for tilgodelappen, buksa er fra hm (199kr) og har det fine ankle-snittet som er veeeeeldig inn i år. Blå Converse opprinelig kjøpt i Dublin men var for små, solgt til en vennine og kjøpt nye i riktig størrelse. Over toppen en liten beige jakke fra hm, kjøpt i Polen i fjor sommer og husker ikke prisen. Smykke i tre fra Only.
Senere på dagen slang jeg på et skjerf fra Pieces - stjerner er mitt favoritt motiv, rett etter ugler ;)
Og her sitter jeg sammen med mor på Lille Persille og spiser grove vafler med elper og bacon og drikker cappuccino akkurat som forrige  uke, namenam. Og så bildet av den nydelige himmelen, tatt på vei ned fra slottsparken. Godt med vår!
Torsdag og ukas basedag. Tunika fra hm til ca 99kr, tights fra GinaTricot - husker ikke prisen, HellyHansen sko- kjøpt på  salg for mange herrens år sida men en stor favoritt og følgesvenn i tykt og tynt.
Som tilbehør valgte jeg et batikkskjerf som også er gjenbruk fra 2 år tilbake og en sølvring med blå stein som kan minne litt om ringen Kate fikk av William - uhu, så romantiskt... ;) og en annen følgesvenn de siste par ukene - kaffe på Waynes!
Fredag og mine favorittbilder fra denne uka, er liksom så livat og lyst. Antrekket er som følger: fra tå - blå Converse som jeg skrev om litt lengere opp på sida her, så en slags "fritidsbukser" fra hm 199kr, hvit skjorte fra Lindex(!), ja, jeg er like sjokkert - Gwyneth Paltrows utvalgte favoritter eller noe, skjorta kosta 299kr og er definitivt en slager i vårens garderobe. Hvit skjorte burde alle ha!

Videre har jeg på meg militærjakka fra Only soom er i grunn ganske vanskelig plagg. Det kan fort bli to much og en overkill og kan se komisk ut. Var litt skeptisk å bruke den til en bukse med lommer på beina - hadde jo ikke lyst til å se ut som Tomb Raider heller. Så jeg myka det hele opp med et søtt stjerneskjerf fra Pieces. Så tok jeg på meg fjorårets solbriller fra Ginatricot og var klar for det meste, og så var det jo fredag og da er alt mye lettere også.


Dette tok litttid, skulle i grunn være ferdig i går men det rakk jeg ikke. 
Det blir helleringen "dagens" fra i dag siden jeg hadde noe ut av H%&¤#"?%& dårlig tid på morran i dag. Hadde framføring av arbeidskrav i rle og vi fikk godkjent ;)
Tjoho! I morgen kommer fys.fos antrekket mitt, gleder meg!


Ciao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar