tirsdag 27. mars 2012

Dagens

Den store gymdagen!


Siden det eneste som stod på planen i dag var gym, valgte jeg rett og slett å trappe opp på skolen i gymtøy. Angra fort på det når jeg satt på Åpent Bakeri sammen med I og T og ved siden av oss (litt bak på skått) satt Asbjørn Slettemark - en av de kuleste folka jeg vet om.... og der satt jeg i grå joggebukse fra BikBok en grønn treningstopp fra hm og knæsje Nike... buhu, hvor kjip er ikke jeg :( ikke det at Asbjørn Slettemark skulle bry seg om det men om jeg hadde på meg et mere rocka antrekk så kunne jeg kanskje prøve meg på en liten musikkprat rundt morgenkaffen eller noe - nei, nei, hadde nok ikke gjort det allikevel men tanken var god.

Gymtimen var ikke like bra som forrige gang så jeg vært litt skuffa. Men vi var ferdige tidligere enn det som stod på planen så jeg og T gikk oss en tur fra Høgskolen og ned til Oslo S. Frøkan (ikke meg altså) fikk handla seg en bukse på veien og blide og fornøyde rusla vi i finværet.
Så tok jeg meg en tur innom butikkene sammen med mor og tok med meg en og annen go'bit jeg også, men dette skriver jeg mer om i morgen for nå er det natta for søte piker.

Natta, Søte Piker...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar