onsdag 28. mars 2012

Skulking...

Tok meg fri i dag. Kanskje ikke helt korrekt av meg som fremtidige førskolelærer men jeg dreiv virkelig  ikke dank i dag. Startet dagen med en reell treningsøkt. 30 min på tredemølla og 40 min styrketrening og så gå hjem fra trening. Tok litt ekstra på armene og kjenner det virkelig nå.
Når jeg kom hjem sendte jeg ut mail til mine kjære gruppemedlemmer  på  skolen ang barnehagebesøket vi skulle på i morgen. Siden jeg ikke fikk tak i hverken barnehagen eller ped.lederen på den gruppa måtte vi avlyse hele greia. Kjipt men ikke noe jeg får gjort noe med. Så ble det litt fram og tilbake med det før jeg kunne sette meg ned og lese rle.
3 kapitler tenkte jeg. Rekker det på null komma niks. Ha ha! Så feil kunne jeg tatt. Satt med to kapitler til kl var 16 og jeg begynte sånn ved 10 tida. Så nå måtte jeg bare inrømme for meg selv at jeg blir nødt til å lese i påsken og det liker jeg ikke!!!
Påska skulle nemlig brukes til deilig kvalitetstid med kjæresten (les: spille Maincraft eller noe annet på pcen). Får vel bare gjøre om det.
I morgen skal jeg til mamma sin barnehage og obsevere på morningen så er det på skolen en tur. Satser på en "dagens"-post i morgen siden i dag var det treningstøy og pysjbukse som stod på antrekksmenyen.
Og de tingene jeg handlet i går blir jeg desverre nødt til å vise litt senere. Nå skal jeg i dusjen, så ordne negler så blir det vel natta om ikke så alt for lenge. Skiver mer i mårgå.

Adios Amigos

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar