lørdag 24. mars 2012

Springtime!

For en deilig dag! Våknet med sola i dag, noe som selvfølgelig var alt for tidlig. Men det sovedyret jeg er så var det ingen problemer med å få sove igjen. Mr.R derimot stod opp og lagde frokost. Å våkne til lukta av nystekte rundstykker er helt supert!
Etter frokost tok vi fatt i vaskefilla og vasket vinduene og tok fram utemøblene. Våren har kommet, det er jeg sikker på. Og det føles godt. Og det klikka for folk på Facebook. Masse vårbilder og vårstatusoppdateringer og ikke måte  på (dette gjelder meg også). Endelig noe positivt å lese på Face'ern.
Hjemme hos meg tørker jeg klær ute for første gang i år, og jeg drakk kaffe ute og spiste jordbær. Har i grunn vært lite innetid og det føles helt fantastisk. Eneste jeg gjorde inne var å redigere bilder fra tidligere i uka så jeg har noe å legge ut her i morgen eller i kveld.
Og nå sitter Mr.R og spiller mens jeg skal lage ferdig en PowerPoint presentasjon til mandag... Kjedlige greier.

Ciao!

TDB

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar