tirsdag 20. mars 2012

snakk om å være sliten...

   Dagen startet med gym undervisning på skolen. Alt begynte pent og rolig i klasserommet med tavle/power point undervisning og en ganske kul lærer. Så flyttet faenskapet seg ned til gymsalen - både heldigvis og uheldigvis har jeg pakket med meg treningstøy til Elixia til senere den dagen. Læreren sa at vi ikke behøvde å skifte hvis vi ikke ville men når jeg først skulle på trening rett etter skolen så gikk jeg og skiftet. Og det er der ordet "heldigvis" kommer inn. Vi løp, og vi spillte ball, og vi jaga hverandre, og vi kasta ting og ikke måte på og JA! vi svetta, i hvertfall jeg. Ordet "uheldigvis" kunne jeg brukt litt mer sarkastisk, fordi da kunne jeg slippe å løpe rundt som en idiot ;) Og så var det storforelesning. Damen var i overkanta kjedelig å høre på og etter en deilig lunsj tidligere på dagen var jeg mildt sagt ferdig, sa da gikk jeg, jeg og T.... Man går bare ikke fra en forelsening uten å ha med seg noen på slep - min nye filosofi!
   ÅÅÅhhhh! Så glemte jeg å si at jeg stod på eksamen i norsk ;) men trodde egentlig ikke noe annet da, når jeg gikk inn på StudentWeb og så etter så var jeg sånn "Bestått, ja - seff" (selvom jeg aldri bruker ordet "seff" ellers.... :S)
   Men tilbake til dagen min. I steden for å dra hjem og legge meg (noe som hadde vært yterst fornuftig) gikk jeg av på Karlsrud og kom meg til Elixia, jada, trøtt som en dupp... Bare fordi jeg lovte... Og jeg trente, først 20 min på tredemølla hvorav 10 av dem på den høyeste stigningen så en halvtime styrke - bein og armer. SÅ! 20 min i en massasje stol :D pleier aldri å gjøre det siden det alltid er opptatt men i dag var jeg der såpass tidlig at jeg unna meg det.
   Så kom jeg meg hejm til slutt og her venta en liten skrivejobb og ropte på meg... Grrrr! Øya går snart i kryss, for som pause fra skrivingen driver jeg med dette her, altså skrive... Stupido! Begynner å vurdere å gå og legge meg faktiske, men først må jeg nok kaste meg i dusjen og rydde litt i leiligheten for her ser det ikke ut (som vanlig).
    Tok noen bilder i dag men de kommer til helgen... i morgen har T. bursdag og vi skal feire det med pedagogikktime på morgenen og arbeidskravarbeid etter det, heldig T...

Takk for meg, hodet detter snart opp på tastaturet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar