mandag 19. mars 2012

mandag...

   Da var nye uke i gang. Som vanlig hadde jeg en blåmandag i dag. Kom meg til skolen med et lite håp om at forelesningen skulle være spennende og interesant men mer feil kunne jeg ikke tatt. Mannen som har skrevet en av pensums bøkene vi har i år, snakket en udefinert dialekt og hadde talefeil, i tillegg til et monotont tonefall og meninger som falt  ikke helt i min smak. Jeg gikk dermed med stor glede ut av lesesalen ut i noen som jeg trodde var nydelig vær... Og det var det jo, helt til jeg kom til st.hanshaugen... og hodet mitt holdt på å blåse av og jeg hadde mer sand i munnen enn i skoen. Ja ja.... en blå(st)mandag tenkte jeg mens jeg satt meg på bussen og satte kursen mot gamle jobben for å få litt kvalitetstid med både store og små.
   Og det fikk jeg. Barna i den barnehagen er jo så gode og de voksne trivdes jeg jo så godt å jobbe sammen med, så blåmandagen gikk over til å være en nokså glad mandag. I tillegg ble det sushi til middag og dagen ble komplett. Eneste som ikke var helt som planlagt var at jeg skippa treninga men jeg lover å ta igjen i morgen!!! Har faktisk pakka sekken allerede og den blir med på skolen.

   Har som sagt litt problemer med pc - blogger forholdet her så bildene av dagens antrekk kommer i løpet av helgen.

Ciao!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar