fredag 17. februar 2012

WTF?

Hallo verden!
da har det gått 9 dager siden operasjonen og i dag er det skikkelig krisedag, eller kveld da.  Fy å det gjør vondt!!! har allerede tatt noen piller og det hjalp veldig lite og da sitter jeg her da... håper det er forbigående! Grrrrrr! Ja, jeg syns synd på meg selv.
Og sånn ellers så har det skjedd veldig lite. Det får da være grenser på hvor mye spennende kan inntreffe når man sitter hjemme. I løpet av de siste 10 dagene så har jeg blitt tante da. Eller tante og tante, søskenbarnet til mamma er blitt mor. Lille søte prinsesse skal hete Aleksandra og jeg gleder meg masse til å bli kjent med henne ;) det blir ikke før til sommeren tenker jeg. Som fattig student har man ikke så mye valg. Jeg er allerede blitt valgt ut til gudmor - det blir bra!
Noe annet? Jo, jeg har begynt å skrive på oppgaven min som skal leveres inn på onsdag. 800 ord av 3000... ikke så mye men det er en begynnelse, tror jeg.
Ellers så gleder jeg meg til å komme på skolen igjen og se alle de herlige fjesa.

og her dagens, ja, jeg har vært på utsida av huset i dag ;)

Just taking my wolf for a walk...
Topp - Bik Bok
Bukse - H&M
Strikka jakke - H&M
Sko - H&M
Takk for i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar