lørdag 18. februar 2012

hei og hå!

hjelpes å dagene går fort. lørdag allerede og på onsdag skal oppgaven leveres inn og det skremmer meg litt, jeg vet jeg blir ferdig men det bare føles som om jeg ikke får det til. skal skrive 3000 ord for øyeblikket er jeg på 1000... skal skrive litt i morgen og på mandag :S
drar til oslo i morgen, etter å ha tilbrakt 10 dager her på landet med absolutt ingenting å gjøre til en knott av en leilighet og hverdagen... men det blir godt. hvis alt går etter planen så er jeg tilbake på skolen på onsdag  og ikke har vondt lenger og kan leve det søte gode livet mitt ;)
og forhåpentligvis så er jeg tilbake på trening neste mandag!!! det blir deilig det.
ÅÅÅhhhhh! kom på at jeg har et tilgodelapp på 700 kr på vero moda :DDD hmmm, blir godt å komme tilbake til byen kjenner jeg, he he.
i dag har jeg vært på butikken sammen med mor og stefar, wow lixom!!! men ja, wow for min del, har forsatt litt vondt og vil helst ta det litt med ro.
har i grunn ikke gjort så veldig mye uten om oppgaveskriving og litt telefonkjattring med min søte  T.
og nå sitter jeg her forran laptopen og Mr.R forran sin pc... kult å være kjærester da <3 tror jeg skal lage meg litt te før det bllir natta her. kjøpte meg et fint utvalg av Yogi te i dag, hva skal jeg velge?

Her skulle det  komme et bilde av de teene men noe gikk åt skogen så da får vi prøve en annen gang.

Nesten god natt <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar