onsdag 22. februar 2012

Tilbake til hverdagen.

I dag var det tilbake på skolen, og uansett hvor politisk ukorrekt det høres ut så vil jeg bare si at det var Digg! Alle de gode fjesa og de mindre gode og masse skravling med verdens beste T og I, masse kaffedrikking og til slutt litt sår hals for min del. I morgen begynner vi kl halv tolv meg jeg skal møte I og T så tidlig som kl ti. Vi har jo tross alt ikke sett hverandre på seks uker eller noe sånt.
 Åh, har forresten glemt å skryte at i dag er det 14 dager siden siste røyk! Litt stolt av meg selv er jeg da men ikke så mye. Det var jo tross alt litt ufrivillig, og det er ikke så lett når halve klassen står ute og har det hyggelig mens de røyker. Vi får se hvordan det går til helgen, med en pils eller to... har lite tro på meg selv, for det er vel bare å innse at festrøyking er bare løgn... men jeg tar ikke sørgene på forskudd.

Etter skolen og kafebesøket skulle jeg liksom på shopping med mamma i dag som forøvrig har bursdag i dag! hipp hipp hurra for Margotmin!
Jo, jeg skulle shoppe, har jo det gavekortet fra vero moda... men selvfølgelig har det seg slikt at når jeg har bestemt meg for at jeg skal shoppe så finner jeg ikke en shit! og sånn var det i dag også... Men jeg gikk ikke tomhendt hjem, åh nei!
Det ble en bukse på h&m, en orange en faktisk... skal prøve å legge ut bilde av den en gang i framtiden :) og så hadde de kampanje på Platekompaniet... på norske artister. Så da ble Siri Nilsen og Thom Hell med meg hjem i kveld. Meget fornøyd med valget der ja. Anbefales på det sterkeste!
Og nå blir det kvelden for lille damen her, skal på skolen i morgen!

Love U all <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar