tirsdag 21. februar 2012

God kveld!
Jippi, jeg ble ferdig med oppgaven i går!!! I'm gooooood! hi hi. det er dermed ikke sagt at oppgaven blir godkjent men det er lov å håpe ;)
Så i dag hadde jeg fri, fri, FRI! og det var helt fantastisk. har nesten ikke vondt i halsen lenger og det er jo veldig positivt. så i dag tok jeg turen innom Storo Sentret, og nærmere sagt Høyer butikken for å sjekke ut prisen på en veske. Marc Jacobs veske for å være mere konkret. Det er ingen billig moro men guri så fin den er. De hadde da ikke den størrelsen jeg ønsket så jeg snufsa litt på den deilige skinnlukta før jeg gikk videre. De hadde heller ikke den på Høyer i Karl Johan så jeg får vel nøye meg med et lite bilde jeg fant av veska på nettet:
Er den ikke fin? Ønsker meg den til bursdagen...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar