fredag 22. april 2011

mine polske favoritter

Titta gjennom noen polske nettsider og kom over noen fantastiske bilder av min favoritt - Anja Rubik. Hun er tynn som en kleshenger, mange sier at hu er altfor tynn men det gidder jeg ikke å bry meg om. Anja er en kameleon i moteverden og jeg elsker omtrent alt jeg kommer over av bilder med henne i hovedrollen. Her fra en photoshoot i Australia:













Og så noen bilder fra en rekleme for Anja sine egen designede skokollekjon:











Og så noen til fra Apart (polsk smykkedesigner) sin kolleksjon:  









Er ikke hun nydelig? Just lovin' it!


Og så over til en dame som er nokså ukjent for meg. Joanna Horodynska skal vist være en kjent stylist i moteverden i Polen. Og dama vet å kle seg, i hvert fall her:










Elsker skjørtet, neglelakken, komboen grått-knæsjt osv. Må undersøke litt hvor det skjørtet kommer fra...

Og så et annet antrekk fra henne som ble fullstendig slakta av polske motejurnalister som jeg bare elsker:











Ønsker meg disse skoene altså...

CIAO!!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar