torsdag 21. april 2011

heimlaga

Har vært ganske kreativ i det siste, noe som veldig ofte skjer når jeg har fri og hodet får tenke fritt. Så her er noe av det jeg har kommet opp med den siste tida:


Pinky som la seg i en av eskene jeg drev med, ikke noe rart, hun er jo tross alt en ekte eskepus.

Katt med sans for mote


Esken her  skal gis bort i morgen. Litt sånn "nostalgi møter nåtiden".






De "gamle" bildene er innpakningspapir fra en av gavene jeg fikk til borsdagen min. De "nye" er utklipp fra glossy magazines som jeg elsker så mye. Uggs og masse smykker har funnet sin vei til denne esken,



En liten detalj her, et par kinensiske designersko som jeg desverre ikke vet hvor kommer fra. De er helt nydelige og jeg kunne godt tenkt meg et par sånne i skoskapet mitt.



Må si at jeg ble gansk fornøyd med "krimskrams" esken min, håper den nye eieren liker den like godt.





Perlemoro. For en stund siden har jeg lagt min elsk på rørperler, inspirert så klart av ungene i barnehagen. Et fantastisk morsomt materiale å jobbe med. Kjøleskapet hjemme hos oss er nå fult av hjemmelaga magneter med perlemotiv og det kommer mer, både halssmykker, øredobber og brosjer. Har fått laga meg et lager med diverse motiv må bare få sette meg ned og lage det ferdig. So much to do so little time. Men tilbake til bildet. Den 1. mai skal vi i barnedåp og gaven må jo pakkes inn, Siden jeg er litt i mot tradisjonell innpakkning valgte jeg en enkel grå pose som jeg pyntet med perlehjerter og perlemuffins for anledningen. Ganske fornøyd med meg selv.

Og dett var dett for i dag. Skal se om jeg får kontakt med Kjekken her, som har sitti forran pcen og spilt hele dagen. Hørte noe om taco i stad som han skulle lage... hmmmm... ønsk meg lykke til!!!

Ciao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar