onsdag 10. november 2010

Inspirerende dag!

I dag har jeg tatt turen til Ikea. Starta med frokost til hele 15kr og to kopper kaffe (gratis påfyll vettu...).

Med mat i magen og kaffe i blodet var jeg klar for hva som helst. Men hva som helst ble det ikke. Må jo bare si at jeg elsker Ikea på morran. Det er bare så synd at man må  bli sykmeldt for å kunne oppleve det.
Men tilbake til interiørdagen min.
Siden det ikke er lov å ta bilder på Ikea uten tillatelse måtte jeg ty til god gammel late - som - om - jeg - leser - en - sms greie. Og bilder blei det!!!

Litt sånn inspirasjon før jul:

Fin tradisjonell-ish julete borddekking

To store, deilige sjeselonger til å synke ned i sent på julaften med noe godt å drikke på... hmmmm.... ønsker meg sånne

kreativ organisering av familelivet. litt tavlemaling på veggen, noen hyller og vips så kan man skrive opp tannlegtimer og annet man må huske i løpet av uka. eller så kan man legge igjen noen hyggelige beskjeder til hverandre

nydelig lite juletre. jula kan være blå også

den her ønsker jeg meg. kan desverre bare ikke se det for meg med to katter i hus. den er jo laget  av papir og papir er noe av det beste kattene mine veit om...

enda mere blåjul

julete soverom. frokost på senga 1. juledag er jo et must

kanskje ikke så julete men morsomt

enda mere frokost på senga

julepunta lamper, hvorfor ikke??!!!

søte lamper fra barneavdelingen som minna meg litt om shabby chic stilen - om man liker den

den her var jo bare supersøt

og denne herren her, står høyt på ønske lista. "hvor skal jeg gjøre av jakka, sa du?" - "bare heng den fra deg på elgen i gangen!"   

 Har jeg nevnt at jeg hadde brukt 500kr på ikea i dag? og at jeg var veldig glad for at jeg tok med meg den lille trillekofferten min? Ehhh... nå høres jeg ut som en gammel dame, men siden jeg ikke får lov til å bære så mye for tida må jeg ty til "gammeldameløsninger". Bildene av det jeg shoppa kommer etterhvert.


Og til slutt dagens:

Dagens til en billig penge: mørke blå olabukse fra B-Young 200kr, genser fra H&M 149kr 

Under har jeg en langerma topp også fra H&M ca 100kr 


brillene fra herreaavdeling på....... H&M så klart, 59kr

klokka kjøpte jeg i Polen til 55 pln som er ca 120kr - elsker å shoppe i Polen!!!  
 Snakkes...


Ciao!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar