tirsdag 9. november 2010

Ingen Dagens...

Hellu!
I dag blir det ingen dagens. Har tilbrakt dagen i joggebukse og en stoooor genser. Har faktisk klart å komme meg på Elixia i dag tidlig men siden legen ga streng beskjed at armen ikke kan belastes så ble det bare sykling. Så der var jeg, på Elixia, kl 9 på morran. Meg og alle pensjonistene og nybakte mødre... Ganske så hyggelig selskap på en tisdaga morgen.
Etter syklinga klarte jeg å komme meg  hjem; i motvind og uten lue, varmt var det ikke. På veien stoppa jeg på sentret for å rett og slett glane litt. Og selv om utvalget av butikker ikke er helt enormt så kunne jeg lett lagt igjen et par tusen i noen av butikkene, om jeg da var så heldig og hadde et par tusen.

Sånn som disse for eksempel, fra FLY LONDON
 

Ikke for å nevne disse herlighetene fra UGG...

og her er planen, om jeg slutter å røyke i minst 3 mnd så har jeg råd  til de.... noe å tenke på kanskje...

I morgen drar jeg på Ikea og ser etter noe fint til årets julehus ;) blir gøy. Ikke minst å ta på seg noe annet enn joggisen.

Snakkes folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar