mandag 8. november 2010

kaldt kaldt kaldt!!!

Fysj, så kaldt det er i dag altså!!!
Stod opp kl 5:45 (!!!!!), kjekken skulle på jobb tidlig i dag og jeg skullle møte mamma ned i Mysen, så da var  det ikke annet å gjøre. For å si det sånn, så hjalp det ikke, når kjekken kom inn og deklamerte pent og rolig at det er -9C.
Sitter og lurer på hva er  poenget med all den kulda, ja ja, men jeg fikk jo kjøpt meg en deilig vinterkåpe og så venter jo både Uggs og Timberlands på meg i boden ;) vintern er kanskje ikke så ille likevel??? Spør meg i januar igjen, he he

Hele  søndagen har gått til bittelitt ryddig (så mye/lite som armen tillater). Så tente frøkna masse lys i stua og satt på Sex and The City serien. Kjekken satt og spilte så jeg fikk være i fred. Har begynt å se på serien igjen (5. eller 6. gangen) og blir forsatt like overraska. Hver gang jeg ser på serien ser jeg etter nye ting. Denne gangen har jeg fokusert på mote delen. Og må ærlig innrømme at det overrasker meg at alle uten om Carri Bradshow ser utdaterte ut i de 2 første sesongene.  Eller blir jeg overraska??? Veit ikke... Dama har stil rett og slett, om det er snakk om 1998 eller 2004 - faktisk så liker jeg stilen bedre tidligere i serien enn for eksempel i filmene.
Gleder meg til torsdag, da skal jeg til kjekken og kattene (og SATC) igjen, he he.

Nå skal jeg i boden og hente vintertøyet. Er litt lei  av å fryse på både  tær, ører og alt det andre ;)

Vi hørs!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar