fredag 12. november 2010

En produktiv dag!

Heyka!

Dagen i dag har jeg tilbrakt i såkalte hjemmeklær, so no dagens today. Har titta litt gjennom ting jeg har fått samla meg i huset og det viser seg at jeg har aaaaallltttttttt for mye stæsj. Men det er vel ikke noe nytt. Så i dag tok jeg en alvors prat med meg selv og faktisk kasta noe av det som ligger rundt omkring i huset. Det er snakk om ting jeg ikke huska jeg hadde engang, eller ting jeg ikke lenger husker hvorfor jeg har spart på. Eller ting jeg har for mye av. Sånn som for eksempel julekopper... Hvem trenger 4 forskjellige sett med julekopper à 8 kopper hver? Ikke jeg i hvertfall, spesielt når jeg bruker bare det ene settet... Heldigvis slapp jeg å kaste alt jeg ville bli kvitt. Mamma kommer på besøk i morra så jeg skal prøve å gi bort noe der ;)
Men jeg har "spart" på en liten skatt for å legge den ut her, en liten katastrofe jeg faktisk fant i mitt eget skap... Hvis det er noen som har kjøpt den til meg/oss som blir fornærmet ved å se gjenstanden, vær så snill: IKKE BLI DET. Det eneste som er galt med den at det ikke er min stil, ikke noe mer.
Her kommer`n:

Mine damer og herrer!!! Mr. Santa Claus!!! Just loving it!  
Når jeg seg nøye etter så er vel den korketrekkeren plassert litt uheldig mellom beina på han og... Fysj...

Etter at jeg var ferdig med Herr Nisse kasta jeg meg over onsdagens kupp fra Ikea.
Har ikke klart å få med meg alt i den lille kofferten min enda men mor kommer med resta i morgen. Og her er det jeg kapra med meg:

Her har jeg prøvd å samle noe av det jeg kjøpte i en lekker komposisjon, lekkert blei det ikke men...

Til og med pusen var skeptisk

Disse er ikke fra Ikea, kjøpte de på Brokka. Blir nydelig til adventslysa, håper jeg.

Syns det mønstret er litt stilig, lyse havner på kjøkkenet, siden det er likt gardinene.

1,2,3,4...

Lillepus ble litt sliten av all den oppstandelsen i heimen, så hun la seg i kofferten

Mens Gamlemor så drømmende ut gjennom vindu...  

Resten av dagen satt jeg forran pcen og så på Partydronninger bli forvandla til Ladies. Damn you nrk.no!!!!
Ja, det ble jo ikke resten av dagen. Jeg spiste jo middag med Kjekken når han kom hjem og så begynte jeg på en ny skoeske, her er noen smakebiter:

Utklipp fra div glossy magazines

Ugg-skoeske som opprinnelig skulle være julepynt-eske som dere ser...

Noe å reflektere over?

Grunningen til lokket er ferdig 

Og det var så langt jeg kom...

Og så mye rot blei det i sofan...
Da må jeg vel få rydde litt. Grrrr....
Mor kommer på besøk i morgen, Kjekken skal bort midt på dagen og på kvelden skal vi på date! GLEDER MEG!!!!

Ciao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar