søndag 14. november 2010

grey sunday....

Usj, for en deprimerende dag... Når man ser på ordet søndag på engelsk så forventer men sol, det gjør jeg i hvertfall... Lurer på om gråsøndager faktisk er verre enn blåmandager...??? Ikke nok at det ikke er sol SUNdays men også det faktum at søndager er ubrukelige dager. Det er hverken helg eller ukedag, man er som regel fyllesyk på søndagen og det gjør ikke noe lettere at etter en sånn dag så kommer blåmandag. Uff... Jeg rett og slett misliker søndager.

For øyeblikket sitter jeg hos mor, Kjekken skal komme etterpå for å spise middag sammen med oss. Det er grått og trist ute og jeg kunne godt tenkt meg litt sol i ansiktet, men den gang ei. I morra er det jobb. Etter 14 dager med sykmeldig blir nok litt hardt men blir godt å få gjort noe annet enn å sitte hjemme og drive dank.
Neste helg blir en slappeav helg og så skal Kjekke bort og jeg skal spise lutefisk helgen derigjen... og så kommer han hjem og da er det allerede desember og huset skal pyntes til jul og så skal vi på julebord og etter det så skal vi kanskje ha julefest for venner hjemme hos oss. Og da... da er det bare en helg igjen og så er det jul...

Uff, mye som skjer i det lille hodet mitt i dag, jeg tror jeg gleder meg til  jul men er ikke helt sikker i år altså...
Kanskje det er litt tidlig å tenke på enda? En ting er i hvertfall sikkert og det er at jeg virkelig gleder meg til det dumme, fæle og grussomme året blir slutt. Har hatt en helt forferdelig år hittil og det er mye som skal til for at jeg skal huse det året som et bra et. Klart det har vært hyggelig ting. Har jo reist ganske mye og det er jo positivt, forholdet med Kjekken er jo bra, jeg er glad i kollegane mine osv men sånn innerst inne inni meg så har det vært fælt. Noe som ikke stemmer helt og det skal det bli slutt for i 2011. Har noen prosjekter på gang som skal settes ut i livet i 2011 og jeg krysser fingra for at i hvertfall noeav det går etter planen. Ønsker meg selv lykke til!!!

Og en av de tingene er å skriver her på denne bloggen hver dag, noe jeg ikke har klart enda men det kommer!!!!

Og da har jeg fått lufta hodet mitt bittelitt og det er ikke fult så grått og trist lenger. Skal prøve å smile litt til og med.
Ha en fargerik søndag!!!!!
Ciao...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar