tirsdag 16. november 2010

Ting jeg digger for tida...

Og da har damen vært på jobb i to dager og hatt det kjempegøy! Var godt å se kollegaer og få skravle litt igjen. Desverre så begynner jeg å kjenne armen igjen og det er ikke noe bra tegn. Håper det går over denne gangen.
I dag har jeg tenkt litt på det jeg har sett på nettet og det jeg hørt på radio mens jeg var sykmeld og det er en del ting jeg digger for tida.

Først og fremst er det 3 låter jeg bare ikke kan leve uten:

God and Satan by Biffy Clyro - en låt som går på p3 ganske så hele tiden, litt stemningsfull og dyster men digger den for alt det er verdt!

http://www.youtube.com/watch?v=RAtacHPAHLI

Neste er Kråkesølv med Karpe Diem sin "Snøhvit" som de har gjort på p3 denne høsten. Heeeelt fantastisk!!!

http://www.youtube.com/watch?v=9g6KhrlqDk0

Og sist men ikke minst en låt som Kjekken fant på youtube for en stund siden. Begge to digger Lady Gaga sin "Bad romance" men denne er bare helt rå! Enjoy!!!

http://www.youtube.com/watch?v=R-JRSLroqzk

Andre ting jeg digger for tida er på motefronten

Disse hadde passa helt perfekt til Hard Rock Cafe & Hello Kitty t-skjorta mi...

Reebok + Hello Kitty = sant

Bare elsker de plysjbelagte skoa og sålen med Kitty ansikt!!!

Jeg digger digger digger deg!!!!
 Lavin for H&M
Hadde jeg hatt litt mer penger denne mnd så hadde den blitt med på div julebord i år og neste år og året etter.... 

Dette smykket er også fra Lavin og hadde passa helt perfekt til kjolen :)

Her trenger jeg vel ikke å si så mye. Denne gangen var jeg litt sent ute og ikke oppdaga Mac produkter før i sommer, digger så og si det meste fra dette merket. 

Womanity by Thierry Mugler, min nye favoritt. Føler meg naken uten denne. Og hvem skulle tro det der jeg stod på flyplassen i høst og ikke likte den - en stor takk til Mor som overtalt meg. Må luktes på og må prøves (perfymen altså - ikke Mor....)

Denne her ikke så ny. Kjøpte den tidligere i år men den er forsatt høyt på diggbarlista mi. Er anti iPhone av prinsipp så denne var et must for meg. 
Digger kattene mine. Pinky og Lucy!


Ja, jeg digger kjærligheten og det i alle former og fasonger. Føler meg litt forelska for tida og ja, forelska i Kjekken. Veit ikke om det er mulig etter 7 år men jeg kan godt si at jeg digger han forsatt.  

Og med ønske om kjærlighet til alle sier jeg GOD NATT mine søte venner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar