onsdag 19. september 2012

kveldsrapport

Siden jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal innom her i morgen så er jeg en liten tur her nå. Etter at jeg var ferdig med forrige innlegget og det likevel ikke ble noe oppgaveskriving gikk jeg ut . Tok meg en kopp kaffe og tusla gjennom sentret på Lambert. Der fant jeg myyyyye fint (desverre....).
Jeg fant blant annet ut at G-sport hadde tilbud på løpesko. Dette er ment to be, tenkte jeg. Så nå er jeg
en stolt eier av et par løpesko av merke Asics, hvem skulle trudd det???
Så ble det en liten time på Elixia. Var så himla stiv og støl etter gårsdagens time så jeg måtte tøye og bøye litt på kroppen. Jeg fikk tatt også en del bilder i løpet av ettermiddagen... Helt utrolig hvor produktiv man blir når man har en oppgave hengende over seg...

Her er bildene.
Enjoy!

Min kjære kjære Lambert!

Den sjøldigger'n jeg er.... ser ut som jeg er vei til å grine men det bare blåste litt midt i øya...

Her kommer en bildeserie som kunne lett få tittelen "One man's trash is another bird's treasure".

Mens jeg satt inne på Bakerens Kone og tittet ut av vinduet, satt det en dame ute. Hun likte tydeligvis ikke ostekaken som de har på kaffeen... Hun tok kun et par biter og lot resten ligge på tallerknen før hun gikk derfra.

Det tok ikke lange tida før det ble full fest i stugan.

Mange av dem fløy rundt  med ostekrem på nesa etterpå ;)







Og her kommer dagens kupp!!!


Sko - Asics

På veien hjem fra Elixia oppdaget jeg at det ligger nydelige rognebær langs fortauet.



Ha en god natt og en fin fin torsdag! Jeg skal begynne dagen i morgen med en sykkeltime så er det hjem og skrive skrive skrive! Ønsk meg lykke til :)

Ciao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar