lørdag 16. april 2011

vårsol og påskeferie!!!

Da har våren offisielt kommet jeg har påskeferie!!! 10 deilige fridager som jeg gledet meg sååååååå til. Det kan hende at det kommer noen innlegg her i løpet av den lille ferien altså ;)
Dagen i dag begynte med nedvasking av kjøkkenet, noe som var prioritet 1 etter to bursdagsfeiringer to helger på rad. Så nå begynner kjøkkenet å ligne noe annet enn grisen og jeg kan få slappe av bittelitt. Mr. R skal jobbe de tre dagene føre påske så jeg får vel ta resten av huset da. Kattene røyter som bare det og vakefilla svinger som en ballerina her. Bare jeg ikke får støv på hjernen....
Senere i dag bærer det avgårde til mor for å spise middag, blir kjempekoselig.

Og her kommer noen bilder jeg har tatt i løpet av våren -

Tulipanene inntar huset, våren er i gang - tidlig i mars

Snøen ligger forsatt men våsola begynner å titte fram og lager flott kunst

Å se snøen smelte er noe av det beste jeg vet om

Meg og mor 1.april - kjempekoslig middag med gode venner og familie

Flotte tulipaner jeg fikk av min gode vennine S.

Min vakre pus - Lucy

Sjampis på verandan hjemme. Sola varmer og jeg koser meg 

Litt sent på kvelden og kreativiteten er på topp

Påskeliljer <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar