søndag 17. april 2011

En lat søndag

For en stund tilbake skrev jeg at jeg hata søndager. Og jeg forandret ikke meningen enda, men det finns dårligere og bedre søndager. Sånn som i dag; en lat søndag med solskinn i påskeferien - helt greit. Har fått sitte litt ute men det blåser så mye at det ble nesten litt kaldt. Og nå sitter jeg og lakker negler og kreativiteten er på topp...






Fire neglelakker fordelt på ti fingre
Som sagt her tar det av. Ellers så er det lite. Kjekken skal på jobb i morra og jeg har store planer om å stå opp samtidlig som han - dvs at det eneste jeg kan gjøre akkurat nå er å ønske meg selv lykke til med det.....
Planen er som sagt å få huset til normalnivå igjen. Jeg er jo ferdig med kjøkkenet så da er det ikke så mye igjen og kattehår får jeg vel ikke gjort så mye med så da får det være sånn. Som en kollega av meg sa en gang at hundehår og kattehår er bare en del av sjarmen.
Det blir vel det for i dag.

Ciao!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar