mandag 29. april 2013

hjemmeeksamen og rastløshet....

.... to ting som definitivt ikke går sammen.
Kl 12 i dag hentet jeg eksamensoppgven min for denne uka. Barns egen kultur høres i grunn greit ut så jeg er positiv.
På fredag leverte jeg praksisoppgaven så dette går slag i slag.
Helgen som var ble faktisk en av de få ordentlige helger jeg har hatt på lenge. Først dro vi til Skien og nørda oss litt med korpsmusikk på Grenland Internatiolan Brass Festival (Mr.R spilte og jeg hørte på...). Det er tredje år på rad jeg er med og jeg må si at jeg koser meg virkelig på disse turene og håper jeg får vært med flere ganger. Morsomme folk, bra stemning, masse mennesker i gatene, musikk spilles her og der, en vellykka helg. Den store festen er visst på lørdag men vi dro hjem på ettermiddagen - fikk besøk av søte T og hennes Mr.T.
Med seg hadde de flotte roser til meg.


De var helt nydelige der de stod i sola. - Se bort i fra den skrukkete duken min....

Men nå er det altså mandag og jeg har en eksamen jeg skal skrive, 3000 ord på fire dager burde gå fint. Det blir viktig å ikke skippe treninga de dagene, spise fornuftig, få nok frisk luft og unne seg noe ekstra. Så jeg begynte like gjerne i dag, innledingen til oppgaven er så å si i boks, 55 minutter med trening er unnagjort. Det ble jordbær med mager vaniljekesam og nøtter til kvelds, jeg går jo fram og tilbake til Elixia så der har vi lufta... Ja, og så la jeg igjen 350kr i en klesbutikk - en genser/kjole type ting ble med meg hjem i dag :) Ikke verst, jeg kan hvis jeg bare bestemmer meg for det - pleier jeg å høre på trening - nå ble det plutselig en motto på privaten også.

Her er bildet av maten jeg spiste om noen er interresert, hvis ikke, lukk øynene og scroll videre...



Sånn, min første post på lenge inneholder alt poster skal inneholde nå for tida - bilder av vakre vårblomster og mat ;)

Da er det på tide å vende tilbake til pedagogikken... Dagens antrekk bilder kommer etterhvert. Tok noen forrige uke som jeg skal legge ut i løpet av denne uka.

Stay tuned, sweethearts!
Ciao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar