tirsdag 3. april 2012

Min dag


Det er lettere og lettere å stå opp på morgenen syns jeg. Lyst allerede kl 6 – ikke det at jeg står opp så tidlig men jeg syns det er deilig å sove i det lyset. Jeg er definitivt det siste mennesket her på jorda som kommer til å skaffe seg lystette gardiner på soverommet. Elsker morgensol og den deilige følelsen av å ha lyst til å stå opp. Men så er jeg også den som liker å ha det varmt på soverommet og syns ikke det ekkelt å kysse min kjære på munnen om morgenen før vi fikk pusset tenner.  Så jeg vet ikke, kanskje det bare er noe galt med meg. 

La oss si i dag tidlig. Stod opp før Mr.R som skulle på jobb, gikk og tok meg en lang dusj, smurte kroppen med body lotion, håret fikk en god  omgang med balsam, jeg skrubbet ansiktet og fila negler. What is not to love? Og jeg hadde fortsatt hele dagen foran meg.
Dagen har storsett godt bort til lesing, vasking av sengetøy og matlaging. Middagen i dag var veldig tradisjonell… kjøttboller i hjemmelaget brunsaus (ja, jeg laget den helt fra scratch!), rotmos (poteter, selleri og gulrot) og litt grønn salat til det. Kjempegodt! 

Kanskje jeg skal bake brød i morgen? Eller knekkebrød?  Vi får se hvor langt jeg kommer med lesingen. Apropos baking så hat jeg glemt å legge ut bilde av ”bursdagskaka” mi. Så her kommer den: 


Skal ikke skryte på meg all ære for den kaka, noe må jo Toro også få ;) men pynt har jeg stått for selv - blåbæ, jordbær og melis - ingen hokus pokus med andre ord.

Tenkte jeg skulle dele med dere noen fantastiske bilder av en fantastisk modell. Kom over disse ved en tilfeldighet på en eller annen polsk sladrenettside (my guilty pleasure). Bildene kommer fra denn franske utgavven av Vouge.











Bildene ble selvfølgelig kritisert i Polen - for o' du store hun viser jo en pupp! 
Jeg elsker de! Og ikke minst elsker jeg stilen hun presenterer her - kommer nok til bruke de som inspirasjon utover våren ;)

Stikker og leser litt mer religion før det blir kvelden her.

Ciao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar